Paired-associates learning : the role of meaningfulness, similarity, and familiarization

Détails bibliographiques
Auteur principal : Goss Albert E.
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Paired-associates learning : the role of meaningfulness, similarity, and familiarization / by Albert E. Goss and Calvin F. Nodine
Publié : New York [etc.] : Academic press , cop. 1965
Description matérielle : IX, 358 p
Sujets :
LEADER 01374cam a2200421 4500
001 PPN007753349
005 20240820060000.0
020 |a US  |b 6518427 
020 |a GB  |b 66-1397 
035 |a 073101559 
035 |a ocm00182934 
035 |z ocm14505682 
035 |a sib0933412 
035 |a DYNIX_BUNAN_68046 
100 |a 19970902d1965 ||||0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a US  |a GB 
105 |a y ||||||||| 
200 1 |a Paired-associates learning  |e the role of meaningfulness, similarity, and familiarization  |f by Albert E. Goss and Calvin F. Nodine 
210 |a New York [etc.]  |c Academic press  |d cop. 1965 
215 |a IX, 358 p  |d 23 cm 
606 |3 PPN033201633  |a Apprentissage de paires associées  |2 rameau 
606 |3 PPN027223493  |a Cognition  |2 rameau 
606 |3 PPN027300218  |a Psychologie de l'apprentissage  |2 rameau 
676 |a 153.152 
680 |a LB1064  |b .G58 1965 
686 |a LB 1051  |b G677p 1965  |2 usnlm 
700 1 |a Goss  |b Albert E. 
701 1 |a Nodine  |b Calvin F. 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20050307  |g AFNOR 
801 1 |a US  |b OCLC  |c 20050307  |g AACR2 
801 2 |a FR  |b AUROC  |c 20050307  |g AFNOR 
801 3 |a FR  |b SF  |c 20050307  |g AFNOR 
915 |5 441092102:182301044  |a 0081605839  |b 0081605839 
919 |5 441092102:182301044  |a 0081605839 
930 |5 441092102:182301044  |b 441092102  |a S 4830  |j u 
979 |a LET 
998 |a 259032