Neo-piagetian theories of cognitive development : Implications and applications for education

Détails bibliographiques
Autres auteurs : Demetriou Andreas (Éditeur scientifique), Shayer Michael (Éditeur scientifique), Efklides Anastasia (Éditeur scientifique)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Neo-piagetian theories of cognitive development : Implications and applications for education
Publié : London : Routledge , 1992
Description matérielle : XIII-306 p.
Collection : International Library of psychology
Sujets :
LEADER 00964nam a22002891 4500
001 PPN011830972
005 20240522055100.0
009 DYNIX_BUNAN_248649
010 1 |a 0415117496 
100 0 0 |a 19960923d1992 u0frey0103 ba 
101 0 0 |a eng 
102 0 0 |a GB 
200 1 |a Neo-piagetian theories of cognitive development  |e Implications and applications for education 
210 |a London  |c Routledge  |d 1992 
215 0 0 |a XIII-306 p.  |d 24 cm 
225 2 |a International Library of psychology 
300 |a Index 
600 1 |a Piaget  |b Jean  |f 1896-1980 
606 0 0 |a Cognition  |x Chez l'enfant 
606 |a Constructivisme (psychologie) 
702 0 0 |a Demetriou  |b Andreas  |4 340 
702 1 |a Shayer  |b Michael  |4 340 
702 1 |a Efklides  |b Anastasia  |4 340 
801 |a FR  |b DYNIX_BUNAN  |c 19960923  |g AFNOR 
979 |a LET 
993 |a 0082580746  |b LET  |c 155.413 PIA  |d EM  |e PSYC  |f I  |g 29-07-1996  |h 15-03-2000  |i 04-06-1999  |k 22.87  |o 28-02-2003  |p 4  |s S 258074  |t EM  |u LPSY  |v i 
998 |a 196198