Engaging autism : using the floortime approach to help children relate, communicate, and think

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteurs principaux : Greenspan Stanley I (Éditeur scientifique), Wieder Serena (Éditeur scientifique)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Engaging autism : using the floortime approach to help children relate, communicate, and think / Stanley I. Greenspan, Serena Wieder
Publié : Cambridge, MA : Da Capo Lifelong Books , 2006
Description matérielle : 1 vol. (xiv, 434 p.)
Sujets :
LEADER 01103cam a2200277 4500
001 PPN118332236
005 20170215031600.0
010 |a 978-0-7382-1028-5  |b rel. 
010 |a 0-7382-1028-5  |b rel. 
100 |a 20071015d2006 k y0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a US 
105 |a y a 001|y 
106 |a r 
200 1 |a Engaging autism  |b Texte imprimé  |e using the floortime approach to help children relate, communicate, and think  |f Stanley I. Greenspan, Serena Wieder 
210 |a Cambridge, MA  |c Da Capo Lifelong Books  |d 2006 
215 |a 1 vol. (xiv, 434 p.)  |d 24 cm 
300 |a La couv. porte : "covering all types of ASD, including Asperger's Syndrome from the earliest signs in infancy through the school years and on into adulthood" 
320 |a Bibliogr. p. 417-422. Index. 
606 |3 PPN027290840  |a Autisme infantile  |2 rameau 
700 1 |3 PPN028746988  |a Greenspan  |b Stanley I  |f 1941-....  |4 340 
701 1 |3 PPN118332546  |a Wieder  |b Serena  |4 340 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20071029  |g AFNOR 
930 |5 441092102:317963112  |b 441092102  |a 616.898 GRE  |j u 
979 |a LET 
998 |a 513719