Introducing Vygotsky : a guide for practitioners and students in early years education

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal : Smidt Sandra (Auteur)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Introducing Vygotsky : a guide for practitioners and students in early years education / Sandra Smidt
Publié : London, New York : Routledge , 2009
Description matérielle : 1 vol. (x-179 p.)
Sujets :
LEADER 01639nam a22003733 4500
001 PPN133292053
005 20240605061700.0
010 |a 978-0-415-48055-0  |b rel. 
010 |a 0-415-48055-8  |b rel. 
010 |a 978-0-415-48057-4  |b br. 
010 |a 0-415-48057-4  |b br. 
020 |a US  |b 2008029006 
100 |a 20090505d2009 k y0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a GB  |a US 
105 |a a a 001yy 
106 |a r 
200 1 |a Introducing Vygotsky  |b Texte imprimé  |e a guide for practitioners and students in early years education  |f Sandra Smidt 
210 |a London  |a New York  |c Routledge  |d 2009 
215 |a 1 vol. (x-179 p.)  |c ill.  |d 24 cm 
320 |a Bibliogr. p. [169]-174. Index. 
359 2 |p P. 7  |b Beginnings : towards a sociohistorical appreciation  |p P. 21  |b On mediation, memory, and cultural tools  |p P. 41  |b More on culture, context, and tools  |p P. 58  |b On language, concepts, and thinking  |p P. 73  |b Learning and teaching  |p P. 90  |b Activity theory  |p P. 103  |b On play and meaning  |p P. 121  |b On bridging the gap : more about the ZPD  |p P. 139  |b What we have learned : a summary  |p P. 157  |b Vygotsky's children 
600 1 |3 PPN085720305  |a Vygotski  |b Lev Semenovitch  |f 1896-1934  |2 rameau 
606 |3 PPN033201811  |a Éducation de la première enfance  |2 rameau 
606 |3 PPN027233340  |a Enfants  |x Développement  |3 PPN027790088  |x Aspect social  |2 rameau 
676 |a 372.21  |v 22 
680 |a LB775.V942  |b S65 2009 
700 1 |3 PPN133291901  |a Smidt  |b Sandra  |4 070 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20090505  |g AFNOR 
801 0 |b DLC  |g AACR2 
801 2 |b BAKER  |g AACR2 
930 |5 441092102:401638316  |b 441092102  |j u 
979 |a LET 
998 |a 569237