Bringing creative teaching into the young learner classroom

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteurs principaux : Cameron Lynne (Auteur), McKay Penny (Auteur)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Bringing creative teaching into the young learner classroom / Lynne Cameron and Penny McKay
Publié : Oxford, New York, Auckland [etc.] : Oxford university press , cop. 2010
Description matérielle : 1 vol. (104 p.)
Collection : Into the classroom
Sujets :
LEADER 01070cam a2200289 4500
001 PPN145854221
005 20101123034000.0
010 |a 978-0-19-442248-2  |b br. 
010 |a 0-19-442248-8  |b br. 
100 |a 20100727d2010 m y0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a GB  |a US  |a AU 
105 |a a ||||000yy 
106 |a r 
200 0 |a Bringing creative teaching into the young learner classroom  |b Texte imprimé  |f Lynne Cameron and Penny McKay 
210 |a Oxford  |a New York  |a Auckland [etc.]  |c Oxford university press  |d cop. 2010 
215 |a 1 vol. (104 p.)  |c ill.  |d 28 cm 
225 2 |a Into the classroom 
410 | |0 147388821  |t Into the classroom  |b Texte imprimé  |c Oxford  |n Oxford university press  |d 200.- 
606 |3 PPN027310485  |a Enseignement  |x Méthodes expérimentales  |3 PPN027790045  |x Guides, manuels, etc.  |2 rameau 
700 1 |3 PPN076375676  |a Cameron  |b Lynne  |4 070 
701 1 |3 PPN120531127  |a McKay  |b Penny  |4 070 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20101022  |g AFNOR 
801 0 |b BTCTA  |g AACR2 
930 |5 441092102:409616540  |b 441092102  |j u 
979 |a LET 
998 |a 584237