Scaling up Learning for Sustained Impact : 8th European Conference, on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2013, Paphos, Cyprus, September 17-21, 2013. Proceedings

This book constitutes the refereed proceedings of the 8th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2013, held in Paphos, Cyprus, in September 2013. The 31 full papers, 18 short papers, 14 demonstrations and 29 posters presented were carefully reviewed and selected from 194 submiss...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteurs principaux : Hernández-Leo Davinia (Directeur de publication), Ley Tobias (Directeur de publication), Klamma Ralf (Directeur de publication), Harrer Andreas (Directeur de publication)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Scaling up Learning for Sustained Impact : 8th European Conference, on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2013, Paphos, Cyprus, September 17-21, 2013. Proceedings / edited by Davinia Hernández-Leo, Tobias Ley, Ralf Klamma, Andreas Harrer.
Édition : 1st ed. 2013.
Publié : Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg , [20..]
Cham : Springer Nature
Collection : Programming and Software Engineering ; 8095
Accès en ligne : Accès Nantes Université
Accès direct soit depuis les campus via le réseau ou le wifi eduroam soit à distance avec un compte @etu.univ-nantes.fr ou @univ-nantes.fr
Note sur l'URL : Accès sur la plateforme de l'éditeur
Accès sur la plateforme Istex
Condition d'utilisation et de reproduction : Conditions particulières de réutilisation pour les bénéficiaires des licences nationales : https://www.licencesnationales.fr/springer-nature-ebooks-contrat-licence-ln-2017
Contenu : open educational resources (OER). massive open online courses (MOOC).-schools of the future. orchestration of learning activities. learning networks. teacher networks,. bring your own device (BYOD). social media. learning analytics. personalization. mobile learning. computer-supported collaborative learning. game-based and simulation-based learning.- learning design
Sujets :
Documents associés : Autre format: Scaling up learning for sustained impact
Autre format: Scaling up Learning for Sustained Impact
LEADER 04749clm a2200757 4500
001 PPN172430046
003 http://www.sudoc.fr/172430046
005 20241001155400.0
010 |a 978-3-642-40814-4 
017 7 0 |a 10.1007/978-3-642-40814-4  |2 DOI 
035 |a (OCoLC)868634778 
035 |a Springer978-3-642-40814-4 
035 |a SPRINGER_EBOOKS_LN_PLURI_10.1007/978-3-642-40814-4 
035 |a Springer-11645-978-3-642-40814-4 
100 |a 20131018f20 k |0frey0103 ba 
101 0 |a eng  |2 639-2 
102 |a DE 
105 |a y z 100yy 
106 |a s 
135 |a dr||||||||||| 
181 |6 z01  |c txt  |2 rdacontent 
181 1 |6 z01  |a i#  |b xxxe## 
182 |6 z01  |c c  |2 rdamedia 
182 1 |6 z01  |a b 
183 |6 z01  |a ceb  |2 RDAfrCarrier 
200 1 |a Scaling up Learning for Sustained Impact  |e 8th European Conference, on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2013, Paphos, Cyprus, September 17-21, 2013. Proceedings  |f edited by Davinia Hernández-Leo, Tobias Ley, Ralf Klamma, Andreas Harrer. 
205 |a 1st ed. 2013. 
214 0 |a Berlin, Heidelberg  |c Springer Berlin Heidelberg 
214 2 |a Cham  |c Springer Nature  |d [20..] 
225 0 |a Programming and Software Engineering  |x 2945-9168  |v 8095 
327 1 |a open educational resources (OER)  |a massive open online courses (MOOC).-schools of the future  |a orchestration of learning activities  |a learning networks  |a teacher networks,  |a bring your own device (BYOD)  |a social media  |a learning analytics  |a personalization  |a mobile learning  |a computer-supported collaborative learning  |a game-based and simulation-based learning.- learning design 
330 |a This book constitutes the refereed proceedings of the 8th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2013, held in Paphos, Cyprus, in September 2013. The 31 full papers, 18 short papers, 14 demonstrations and 29 posters presented were carefully reviewed and selected from 194 submissions. The papers are organized in topical sections. The topics addressed include open educational resources (OER), massive open online courses (MOOC), schools of the future, orchestration of learning activities, learning networks, teacher networks, bring your own device (BYOD), social media, learning analytics, personalization, mobile learning, computer-supported collaborative learning, game-based and simulation-based learning, and learning design 
371 0 |a Accès en ligne pour les établissements français bénéficiaires des licences nationales 
371 0 |a Accès soumis à abonnement pour tout autre établissement 
371 1 |a Conditions particulières de réutilisation pour les bénéficiaires des licences nationales  |c https://www.licencesnationales.fr/springer-nature-ebooks-contrat-licence-ln-2017 
410 | |t Programming and Software Engineering  |x 2945-9168  |v 8095 
452 | |0 17623800X  |t Scaling up learning for sustained impact  |o 8th European Conference on technology enhanced learning, EC-TEL 2013, Paphos, Cyprus, September 17-21, 2013  |o proceedings  |f edited by Davinia Hernández-Leo, Tobias Ley, Ralf Klamma... [et al.]  |c Berlin  |n Springer  |d 2013  |p 1 vol. (XXI-650 p.)  |s Lecture Notes in Computer Science  |y 978-3-642-40813-7 
452 | |t Scaling up Learning for Sustained Impact  |y 9783642408151 
608 |3 PPN02886431X  |a Actes de congrès  |2 rameau 
610 1 |a Computer Science 
610 2 |a Artificial Intelligence (incl. Robotics) 
610 2 |a Information Systems Applications (incl. Internet) 
610 2 |a Information Storage and Retrieval 
610 2 |a Computer Communication Networks 
610 2 |a User Interfaces and Human Computer Interaction 
610 2 |a Data Mining and Knowledge Discovery 
610 2 |a Artificial Intelligence. 
610 1 |a Computer and Information Systems Applications 
615 |a @Computer Science  |n 11645  |2 Springer 
615 |a Computer Science  |n 11645  |2 Springer 
676 |a 005.7  |v 23 
680 |a QA76.76.A65 
701 1 |a Hernández-Leo  |b Davinia  |4 651 
701 1 |a Ley  |b Tobias  |4 651 
701 1 |a Klamma  |b Ralf  |4 651 
701 1 |a Harrer  |b Andreas  |4 651 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20231126  |g AFNOR 
801 1 |a DE  |b Springer  |c 20220401  |g AACR2 
856 4 |q PDF  |u https://doi.org/10.1007/978-3-642-40814-4  |z Accès sur la plateforme de l'éditeur 
856 4 |u https://revue-sommaire.istex.fr/ark:/67375/8Q1-90PVD7SC-V  |z Accès sur la plateforme Istex 
856 4 |5 441099901:830861858  |u https://budistant.univ-nantes.fr/login?url=https://doi.org/10.1007/978-3-642-40814-4 
915 |5 441099901:830861858  |b SPRING13-01156 
930 |5 441099901:830861858  |b 441099901  |j g 
991 |5 441099901:830861858  |a Exemplaire créé en masse par ITEM le 30-09-2024 16:17 
997 |a NUM  |b SPRING13-01156  |d NUMpivo  |e EM  |s d 
998 |a 979000