Psychological perspectives on early childhood education : reframing dilemnas in research and practice

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal : Golbeck Susan L.
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Psychological perspectives on early childhood education : reframing dilemnas in research and practice / Susan L. Golbeck
Publié : Mahwah (New Jersey), London : Lawrence Erlbaum Associates , 2001
Description matérielle : 338 p.
Collection : The rutgers invitational symposium on education series
Sujets :
LEADER 00850nam a2200241 4500
001 PPN073014699
005 20190329013600.0
009 DYNIX_BUNAN_486057
010 |a 0805832289 
100 |a 20020311d2001 u0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a US 
200 1 |a Psychological perspectives on early childhood education : reframing dilemnas in research and practice  |f Susan L. Golbeck 
210 |a Mahwah (New Jersey)  |a London  |c Lawrence Erlbaum Associates  |d 2001 
215 |a 338 p.  |d 24 cm 
225 2 |a The rutgers invitational symposium on education series 
606 0 0 |a Apprentissage cognitif 
606 0 0 |a Cognition  |x Chez l'enfant 
700 1 |a Golbeck  |b Susan L. 
801 |a FR  |b DYNIX_BUNAN  |c 20020312  |g AFNOR 
979 |a PSY 
993 |a 0730095105  |b PSY  |c 11081  |d DP  |e PSYC3  |f I  |g 11-03-2002  |h 11-03-2002  |s 11081  |t DP  |u PPSY  |v i 
998 |a 58039