Learning and teaching in the Chinese classroom : responding to individual needs

A major concern of all education authorities around the world is the challenge that schools face in catering for learner diversity. That this concern is shared by authorities in East Asia, including the Education Bureau (EDB) of Hong Kong, is surprising given the high academic achievement of student...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal : Phillipson, Shane N.
Autres auteurs : Lam, Bich-har
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Learning and teaching in the Chinese classroom : responding to individual needs / Shane N. Phillipson and Bick-har Lam.
Publié : Baltimore, Md., Baltimore, Md. : Project Muse , 2012), 2013
Project MUSE
Collection : Project MUSE - UPCC 2011 Global Cultural Studies Collection
Titre de l'ensemble : Project MUSE - UPCC 2011 Global Cultural Studies Collection
Accès en ligne : Accès Nantes Université
Accès direct soit depuis les campus via le réseau ou le wifi eduroam soit à distance avec un compte @etu.univ-nantes.fr ou @univ-nantes.fr
Note sur l'URL : Accès au texte intégral (réseau de l'Université)
Disponibilité : L'accès à cette ressource est réservé aux membres de l'Université de Nantes et aux usagers de son SCD
Sujets :